Thursday, June 10, 2010

Menikmati udara segar................



Wow! lame betui tak update blog, dah lemau kot cite nak dicite pun...Tp ape aku kesah......blog aku, aku pye pasaiii ar.........Ape yg aku nak cite adalah masa aku, 'awak' n family g menikmati udara segar kat Bukit Tinggi
Ape pun tempat nie xla rase sesejuk mcm genting dan cameron pun, Biasa je........even pun tinggi n laluan sukar..

This area adlh dibawah Berjaya Hills, so nak masuk cini must pay only RM12 perhead, so byor je la, klau nak.......
Kat dalam nie ade  japanese village, sape-sape yang nak merasa pakai kimono pun boleh tp byar  jugak, boleh ar nak berlakon cite OSHIN.....mcm cite jepun zaman kanak-kanak, hehehe....Then, kiteorg jalan-jalan taman botani menikmati keindahan taman/hutan yang menghijau....ade gaks restoran mkn jepun kat dlm nie, n tatami spa....jom layan gambor



 Pelik tp Benar

Kiteorg nie kat mane2 pun pasti nak bertumbuk...jgn masa 2 dah la @#$**   wawaawa...

Lepas 2 kiteorg g kota perancis (COLMAR TROPICA_A French+Themed+Resort).............wow! menarik gaks la bangunan yang ade n sape-sape pun boleh gaks menginap kat cni..tp agak mahal la..hg pun x menentu...sesuka hati je nak bagi berapa......bgunan2 yg wrn-wrni...meriah 2, so ape lg..jom layan gambor yg ade lg....zasssssssssssss...
 
 
 
Tempat yang kite berdua duduk nie telaga ajaib.............
campak duit n wat hajat, blh percaya ke?
rasenye dgr blh..percaya jgn....


sekian,tenkiuuuuuuuuuu..................carioussss...amigosssssss

No comments:

Post a Comment