Monday, April 12, 2010

2ND ENTRY IN WEEKEND APRIL

KEHADIRAN ORG BARU....

Salam Kecerian....
.
.
Weekend ni aku xde xtiviti keceriaan yg di buat utk hari2 minggu yg biasa menjelma......septtnye plan utk meronggeng dan mengamatkan rumah IJA, coz IJA nak wat `house warming'(betul ke nie) tp terpaksa di batalkan dicbbkan ahli yg berdaftar tidak cukupi.....so sabtu lepak kat umah je..wat pe yg ptt...Mengadap laptop wat keja yang lame dah tersepuk......ahhhh...poning den...xbuat x dpt ongcoss nye....dah buat bosan la plak..hehehe......
;
Sunday, jemputan umah kenduri kawin kat kg delik,klang tp xde mood nak g, ikut gaks my "awak" g klang tp aku lepak umah uncle @andalass....just my "awak" je yg g majlis 2......Actully, dah lame gaks x singgah umah uncle..bz (bz ke? alasan semata2)..hehehe sebenarnye ade hajat pun klau x bile arr nak singggahnye (nie la anak menakan..xde hal batang hidung pun x nmpk), nak mtk tolong bayar kan 2 tiket loteri......
;
Kat umah uncle, aku dapat panggilan phone dr kpg, ohh...my father call...Berita yg disampaikan adalah kehadiran org br dlm family kitorg...seronok je dgr suaranye...Almaklum la cucu sulong dr anak yg sulong......sebelum 2 my sis dah maklumkan kabaran 2...CONGRATULATION 2 MY BIG BRO.....U dah jadi AYAH BRO!!......Tahniah,tahniah....dapat cahaya mata yg pertama "princesss"....N semoga kehadiran little princess akan menambahkan lg kecerian family kitorg dan yg paling best adalah kerana date kelahiran atuk n cucunye jatuh pada date yg same....11 April, so nti bile celebrate kena arr sediakan 2 present.....utk atuk n cucu....hehehe..
;
;

4 comments:

  1. tahniah !! daoat sanak sedara baruuuu... :)

    ReplyDelete
  2. yes!! biar aku jwb

    Syazwina Faqihah bt Syamsul Faiz

    aku tau lebih..sbb photo baby nie dlm phone aku

    chumel. montel.

    ohh tidak i can feel an urge of mine melonjak naik

    wink!!

    ReplyDelete