Friday, June 25, 2010

Bln yg memenatkan.........



Bln ni pasti amat memenatkan.....ye ar, kna mengemaskan umah, Bdk umah aku kawin bln june n umah yg dia beli pun dah siap so dia pun berpindah b4 aku g kursus kat kelantan utk 4hari,so masa tolong angkat brg2 dia ari sabtu x sempat nak bkemas la coz aku g kursus ari ahad pg esknye.....so aku tglkan umah dgn keadaan bsepah dan yg pasti bhabuk...

Wow! klau korng tgk, mmg tgl kosong umah aku, utk pengetahuan semua peralatan umah adalah milik xhousemate aku,yg aku ade adalah peralatan bilik aku je..hehehe..Actually masa br2 masuk umah 2, aku br abis study so dccbkan member aku pun dah lame keje n org gomen so senang gaks ar utk dia melengkapkan umah tp bile dah kluar amat payah ar pd aku utk melengkapkan blik umah,huhuhu....Peralatan yg amat penting adalah TV+ASTRO (busan  oooooooooooo klau xde) Mesin basuh n peti ais...........so sehingga sekarang aku telah pun melengkapkan semuanye..HOREYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!


Nie keadaan umah aku selepas budak umah aku kluar, kosongkan.....dan kat bwh 2 selepas aku dah adjust n tambah ape2 yg ptt seperti yg dimaklumkan....saje je aku letak pic black n white..coz ade sebahagiannye masih dlm proses decoration......buruk kan mcm umah hantu..hahaha..................

Mybe entry lain umah aku dah cantik ckit arr, duit pun cantik la kna kluar..huhuhu.....

p/s : akan diupdate lg..


No comments:

Post a Comment