Thursday, March 25, 2010

Entry yg lemou......

Aktiviti Ari Mgu Bln March

Ok..utk kwn2 dan seangkatan dgnnye.....dicbbkan aku bz n wat2 bz so nie je kesempatan aku utk wat entry nie this month k...nie pun entry dah bkarat dlm peti draf aku...diccbkan ade masalah2 teknikal yg xdpt delakkan...so entry nie dok terperuk je...n xdpt utk dpublishkan.

1st weekend
Kenaboi,N9_6 & 7.3.200 Actually xtiviti nie x rancang pun....Dicbbkan angkara "anak gajah" yang sakit so kitaorg tpaksa la msuk jgak ke dalam hutan banat nie..tp aku just follow je.....yg bagi bantuan kecemasan adalah Dr. yg merawat "anak gajah" 2 seblum nie ar... I FOLLOWWW.....Tpt yg menarik tp nak msk ke dalam nie scary oooooooo.........


 
Nie ar tempat-tempat yg telah ditakluki..........

 
Nie pulak kejadian sebenarnye yg blh msk dlm hutan banat nie.....n "anak gajah" yg sedang di rawat oleh Dr n assistent







Nie lepas "anak gajah" tersebut di rawat. Ape pun still lg sakit tenat n kna msuk hospital jgak........Apa lg terjun la, masa utk sejuk2 kan badan la.




Nie ar jln-jln yg kitorg redah utk smpi ke tpt nie..scary coz masuk tpt ni w2 mlm n naik kancil plak 2..takut je sangkut n msk gaung...ye ar...dah xde line tepon, harap kan handy je..biasa org msk tpt2 mcm nie naik "anak gajah", kite kancil je..kan beza kancil n gajah tp alhamdulillah..selamat smpi n selamat blk.

Ape pun nie xtiviti yg bestsss aku n "awak" hehehe....


2nd weekend..

PAMERAN PENGANTIN_14.03.2010 Ari mgu ni,aku ngan "awk" g tgk pameran pengantin kat PWTC. Saje jalan-jalan cuci mata n mencari idea utk majlis. Biasala kan bg org yg sedang mbina masjid nie...kat mane ade program mcm nie je..mesti mencelahkan. Ramai gaks geng2 yang seangkatan dtg kat pameran nie. Tp x bertembung pun...hehehe. Ape pun masing2 ade cr tsendiri utk mcri ilham dlm psediaan majlis yg penuh bermakna nanti. Biasalakan bile je smpi tpt mcm ni..ramai la umatnye...Dengan Matta fair n IPT fair lg utk bdk2 sambung study....mcm2 ade....lps ambik ilham ckit2 trus je blah..serabut mata dibuatnye.....


3rd weekend

PUTRAJAYA HOT AIR BALLON_20.03.2010 Dengar mcm menarik je tgk event ni, so ape lg..aku pun pasang cite2 nak naik ballon ni. Apatah lg bile ade org offer blh naik n mtk aku dtg gaks, lg la wat aku xcited. Padahal aku pun bkn suka sgt g event yg panas n bsesak mcm 2, tp cbb org dah offer. Awl pg sabtu aku bgn utk smpi kat putrajaya, tgk jam kul 7.30 pg mcm g kja la plak..hehehe. Tp aku igat aku lah yg pling awl, rupanya ade lg yg smpi lbh awl parking penuh arghhhhhh.....(nie yg xbest nie) jenuh bpusing cr parking,nasib keta kecik so main selit je la. Ramainye umat.......






Ballon2 yang sedang di siapkan utk di terbang ke udara, dah namenye ballon udara so terbang ke udara la..bkn dlm ayor







Dengan bangga dpt bgambar kat cni siap pkai tag lg, mcm urusetia je..tp 2 hanye lakonan semata-mata








Tengok mcm happy je...tp dlm hati sape yg th.


Ape pun nie xtiviti ari mgu wat aku frust, coz xdpt gaks naik ballon 2. Nie pun mybbkan aku gaduh teruk ngan "awak" cbb xdpt naik n terbang tinggi di awan...FRUSTTTTTTTT. Buang masa n penat je..wawawawa...:((

Pegalaman yg teruk aku gaduh, smpi aku tgl "awk" blk jln kaki kat cni lewat mlm n esk2nye...kena tahan kat spital, huhuhu...i'm sorryyyy.....



Last weekeend in March

Cuti Ari Mgu Akhir Bln Mac _ This week aku dgn segaja ambk cuti ari jumaat n blik kpg @ Perak. Pagi Jumaat g wat buku bank utk byr loan umah sblum bgerak pulang ke kpg halaman. Smpi je kat bank, dgn hampeh nye pegawai bank 2 ckp xleh wat coz tgk add kat ic aku add perak so diorg mtk aku wat kat perak...Woow begangnye....xkan nak bazirkan cuti yg aku ambk nie...so aku usaha kan jgak nak wat kat c2. Tye gak kat pegawai 2, mcmane? so pegawai 2 mtk surat or bil alamat tpt tgl yg aku sewa ni. Nasib baik ar ade surat yg aku bawak blh djadikan sokongan utk wat akaun bank kat cni iaitu agreement loyer beralamat tpt tgl sewa dgn terteranye name aku......so setel pkara utama. Bgerak utk blk kpg...hoho...blk kpg. Pick up org tsayang skali......Mlm yg kitorg br smpi kpg 2, demam plak"awak"....so dok baring je la n bebekal kan ais batu n towel utk kebah kan panas....

Perkara yg best kat kpg adlh bab mknan...Parents aku klau aku blk kpg, xsah klau xmasak yg sedap2 utk mkn. Dok ckp2 nak diet2, blh jd btambah2 aku mkn...muah..muah love la my parents....mak aku ckp kat umah jgn diet2, rugi je mak masak klau x mkn, so ape lg...acara lawan mkn la aku ngan "awak" kat kpg. Mane x nye..mak masak laksa, udang tumis, ikan goreng kegemaran ku..ikan gelama panas2, sambal belacan n nasi panas+ kicap...mabelous.......menjilat jari.2 blum lain2 lg.....automatik naik mendadak berat bdn..hehehe
Biasa aku blk kpg pun bkn wat pe pun, just kador tido je la....hehehe..bgn lewat, dah bgn tido blk n +++ acara mkn td. Entahla..klau blk kpg, klau blh xnak kluar umah langsung....menjengah luar pun klau blh xnak...arghhhhhhhhh...MALAS ker or sayang tgl umah..hehehe..

Tp ape pun aku sempat gaks xtiviti shoping2 kat Billion. Beli baju t-shirt same ngan "awak"..blh together2 pkai baju same..(megada) n g weeding kwn sekpg...

ARGHHHHHHHHHHHHH....cuti ari mgu abisssss..malas nye nak blk sne n keje, gerak kul 2a.m dr kpg utk start kja paginye, sempat ke????OPPPSSSSSSSSS........ dah abis cite utk ari mgu bln March, so jumpe n jumpe lg...charioooo....

No comments:

Post a Comment