Friday, February 12, 2010

Salam Untuk Semua.......
Bertemu Tanpa Bersua, Berkata Tanpa Suara...........

Actually,this is my 1st entry......so tentu U all terfkir,why baru bkak entry nie...
Nie "korang pye psl" la...Suruh gaks aku wat...mcm la aku pandai nak berblog nie,huhuhu.......
klau tido aku pandai la...hahaha

Kwn2 ckp, blog nie mcm diary gaks...Dmana penulis2 blog ni cite psl xtiviti, notis or catatan nukilan harian serta seangkatan dgnya..... aku??????
Yg best nye lg..,blog nie blh ltk pic yg berkaitan ngan catatan yg d
write up kan.... 2 ar zaman dah canggih,aku je....ngan 'life in blues' aku hehehehe...

"Korang pye psl "

Cite "korang pye psl" nie sebenarnye diorg nie kwn2 aku, yg terjebakkan aku utk join bidang penulisan nie...Diorg dah lame pun menceburi bidang penulisan nie...just aku ngan bdk kecik je br 'dpaksa' utk join (sis jgn mare) Diorg ckp lg....klau ramai kwn2 join br best,blh ramai yg komen..komen 2 blh la,tp jgn la mengutuk n mengumpat tau,nti aku gaks yg byk dpt pahala...komen ke arah kebaikan k la....hehehehe....

5 comments:

  1. Finally....siap jugak ur 1st entry kan..pandai jugak kau menulis!!nway welcome to the club. (",)

    ReplyDelete
  2. 'Bertemu tanpa bersua, berkata tanpa bersuara'

    wahhhhhhhhhhh...novelis la kau
    sungguh x sangka
    aku igt kau minah rock & straight
    rupanya ada corner2 jgk
    ;)

    anyways, welcome 2 d club
    paksaan aku n eja menjadi
    so skrg kau n dila junior kami
    muahahahahaha

    ReplyDelete
  3. 2 br ckit beb..dl b4 this nak jdi penulis tp dcbbkan BM dpt angka byk(lbh dr 1),2 yg tkr profesion 2..hahaha

    ReplyDelete
  4. wahhh

    tba2 aku rs hidung aku kembang kempis ;)
    (dengan gaya syok sendiri)

    sila 'tabik supritendant' utk aku

    Bhasa melayu aku x semena2 dpt 1 oke

    muahahahahaha

    so sila ikut pelajar contoh :

    Buat + jom = BOM!!!!!!

    hahahhahaah

    ReplyDelete
  5. jmpa gak blog ko wlpun aku prnh tye tp ko xigt name ape...hampes empunyer blog...pe lg sila la update slalu n tepek pic bebyk yek

    ReplyDelete